Risc


intalnirea cu tine,
seamana cu reprezentatia unui acrobat
ce paseste pe coarda subtire,
bine intinsa,
fara plasa de protectie dedesupt,
atent la fiecare vibratie a corzii
ce naste vibratii ale cordului.
desi sunt un barbat echilibrat,
nu-mi place echilibristica,
si-mi pare rau ca am evoluat din maimuta,
ca nu mai am degetul mare de la picior opozabil.
as fi fost mai sigur pe mine
si mi-ar fi crescut sansele
de a te cuceri.

3 responses to “Risc

  1. Stalactite si stalagmite? Ce frumos, stiam deja cat de expresiv scrii. Ce femeie norocoasa e muza ta!

  2. Ummm, daca as fi fost mai sigura pe mine, as fi vazut fotografia aia de sus ca pe un semn din ochi. Dar nu pot, acrobatule, nu-mi ingadui. Smiling just for you, ca atunci cand se invarte casa cu mine. 🙂

Lasă un răspuns

