Noiembrie, ultimul vals


azi,
toamna l-a invitat
la dans.
l-a invaluit
intr-un vartej de frunze galbene,
ca-ntr-un giulgiu
si printre stropi reci
de ploaie amara,
ridicandu-l spre cerul
ce plange,
au dansat
vals,
ultimul vals.

2 responses to “Noiembrie, ultimul vals

  1. si eu.

    azi
    numar egoist pe cei care
    mi-au atins sufletul
    mi-au atins constiinta
    si apoi au plecat.
    azi
    e soare.
    si ce, azi nu-mi place toamna asta
    care are chef sa danseze
    cu oameni dragi.
    Colorato si necrutatoareo
    i-as mai fi vrut un pic cu noi.

  2. de-as putea ca sa-i adun
    pe toti cei ce-n versuri pun
    sentimentele curate,
    luna as preface-n soapte
    si din stele as face drum,
    catre univers carare,
    sa mi-i tin cat mai la soare
    sa nu stea nici unu-n umbra.
    nici gregarii sa-i ascunda

Lasă un răspuns

