pacientul ideal


sunt bolnav de tine iubito.
gandul meu a luat forma trupului tau,
sarutul tau mi-a sculptat iubire in inima
si curgi prin mine dulce si indispensabil ca viata,
ca soarele primaverii pentru florile de cais…
iar acum, cand vrei sa evadezi,
nu pot decat sa strig:
doctore,
amputeaza-mi bratele cu care i-am mangaiat parul si sanii,
taie-le fara anestezie sa-mi urlu durerea plecarii.
dar ai grija, e molipsitor.
Jim Morrison n-a murit.
doctorul zambeste si canta:
“this is the end.. my friend…” si taie…taie..
pe holul pustiu,
cu halatul patat de iubire,
fericit,
doctorul ii spune nicicui:
operatia a reusit,
pacientul e salvat,
a murit…
iubind

One response to “pacientul ideal

  1. E superba. Poate nu conteaza cand vine finalul, macar sa traim iubind.

Lasă un răspuns

