dezorientare


ieri,
mi-am facut un control medical.
medicul,
“o bruneta focoasa”
cum o descrisese cineva,
mi-a spus:
omule, esti bolnav.
ai riduri pe inima,
asa-mi spune electrocardiograma.
pe creier, dupa trepanatie,
ti-am gasit doar frunze moarte
si ceata.
nici un mugur, nici o floare.
e grav…
esti fumator… nu?
ai si apa la plamani,
m-am uitat in atlas
si-am identificat-o
ca fiind marea,
prea era albastra
si mirosea a alge si scoici,
iar ochii tai
sunt deja o problema,
nu mai vad decat toamna si asfintit.
se pare ca te-ai cam pierdut
in partea intunecata
a sufletului
si ratacesti de mult timp asa.
uite,
peste tot sunt iesiri,
pe care tu
te incapatanezi sa nu le vezi.
chiar eu
reprezint o iesire frumoasa,
iubeste-ma
si-ai sa infrunzesti din nou
prin mine.

Lasă un răspuns

